21
Sty
2015
7

Tajemnica płaskiego brzucha #4 – ulubione programy treningowe z youtube

Ojj dawno nie było kolejnej serii, na mój ulubiony temat, czyt. na temat mięśni brzucha! Już to nadrabiam, specjalnie dla Was!

Otóż dzisiaj napiszę co nieco o moich ulubionych programach treningowych – specjalnych na brzuch, łatwo dostępnych w sieci, które z łatwością możesz włączyć i dołączyć do swoich dotychczasowych treningów.

Są  skuteczne, w przeciwieństwie do programów typu szóstka Weidera, które tylko obciążają kręgosłup, a dodatkowo nie wnoszą żadnych efektów.

Mam nadzieję, że pamiętacie z poprzednich serii o brzuchu, że same ćwiczenia niewiele dają, bez odpowiedniej diety i ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową! Jeżeli nie to szybko wracamy do poprzednich postów i czytamy je dokładnie! :)

  1. Tajemnica płaskiego brzucha #1 – w czym tkwi problem
  2. Tajemnica płaskiego brzucha #2 – o co chodzi w spalaniu tkanki tłuszczowej
  3. Tajemnica płaskiego brzucha #3 – najskuteczniejsze ćwiczenia na mięśnie brzucha

Jeżeli już wiemy o co chodzi, przechodzimy do konkretów najprzyjemniejszych, czyli treningu!

DOPIERO ZACZYNASZ?

Jeżeli dopiero rozpoczynasz swoją walkę o płaski brzuch, zacznij od poniższych programów. Nadają się idealnie dla osób początkujących, ale także tych, które już jakiś czas ćwiczą, a chcą wzmocnić swoje mięśnie brzucha.

MEL B

Czyli jedne z najprzyjemniejszych treningów, które są szybkie i bardzo skuteczne. To po nich zauważyłam pierwsze efekty i wzmocniłam sobie brzuch.

Ogromnym plusem tych treningów jest to, że Mel B ma tak charakterystyczny, wesoły, energiczny i zaraźliwy pozytywną energią sposób bycia, że ćwiczenie z nią to sama przyjemność! Uwielbiam ją, mam do niej ogromny sentyment i wracam często!

Proponuję zrobić oba treningi, jeden po drugim – z minutową przerwą pomiędzy. Jeżeli jednak masz ograniczony czas, lub (o zgrozo!!) nie chce Ci się, to zrób jeden z nich. Też będzie super!

FITNESSBLENDER

Kto ich nie zna? Uwielbiam tą parę! Na swoim kanale na Youtube, mają ogrom treningów do wyboru.

Tak samo na brzuch  – testowałam wiele, mam swoje ulubione! Tutaj pokażę te dla początkujących, a w dalszej części te bardziej hardcorowe!

 

Dosyć długi program, który spokojnie możecie potraktować jako główny trening. Jest przyjemny w wykonaniu, a 40 minut mija bardzo szybko.

Dla tych, którzy nie lubią tradycyjnych brzuszków – super alternatywa.

 

DLA TYCH, KTÓRZY JUŻ TROCHĘ PRAKTYKUJĄ 
JILIAN MICHAELS

Jilian jest konkretną babką, i takie też są jej treningi. Moim ulubionym programem, przeznaczonym na brzuch jest jej 6 Week Six Pack Workout. Są dwa poziomy tego treningu – Level 1, od którego zaczynamy i który ja polecam i Level 2, do którego przechodzimy po 3 tygodniach przygody z Level 1.

Te treningi są dłuższe i nieco bardziej wymagające, ale wciąż przyjemne! Ćwiczenia obejmują dwie serie – druga seria jest nieco szybsza od pierwszej.

Ćwiczenia zmieniają się szybko, są zróżnicowane, przez co nie zdążysz się nimi znudzić! Super opcją jest to, że Jilian dołącza od razu kilka typowych ćwiczeń cardio – które spalają dodatkowe kalorie.

FITNESSBLENDER

Ponownie! Tylko w trochę bardziej zaawansowanej wersji.

DLA TYCH, KTÓRZY LUBIĄ SOBIE DAĆ W KOŚĆ!
FITNESSBLENDER

Suprise, suprise! 😀

Nic na to nie poradzę – uwielbiam ich treningi :) Tutaj wersje dla zaawansowanych, lub kochających (tak, jak ja) dobrze katować swój brzuch!

Ten trening to hardcore, połączenie interwałów z ćwiczeniami siłowymi, czyli idealna kombinacja w drodze do płaskiego brzucha!

NATALIA GACKA

Trafiłam na nią całkiem przypadkowo i stosunkowo niedawno, a szkoda, bo jest rewelacyjna! Uwielbiam jej treningi na brzuch i nie tylko.

GYM BREAK

Czyli duo Kasia Kępka & Szymon Gaś!

Jeżeli nie wierzycie, że 10 minut treningu abs może cokolwiek zdziałać, to spójrzcie na brzuch Kaśki. Macie odpowiedź.

 

To są moje propozycje, które na sobie testowałam osobiście i osobiście mi się podobają, dają kopa i fajne rezultaty!

Próbowaliście któregoś z powyższych treningów? Macie swoje ulubione? Czekam na propozycję!

A teraz – jeżeli już to przeczytaliście – marsz po treningowy outfit i do boju!

Do następnego!

20150119_104935Ev. :)

Leave a Reply